eerste nieuws vanuit het zuiden - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Famke Driessen - WaarBenJij.nu eerste nieuws vanuit het zuiden - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Famke Driessen - WaarBenJij.nu

eerste nieuws vanuit het zuiden

Door: Famke

Blijf op de hoogte en volg Famke

16 November 2009 | Spanje, Playa Blanca

Heeeeee!!

Ik ben aan het werk, Heb eingelijk geen tijd maar toch even snel een berichtje om toch maar iets van me te laten horen..

Het is hier heerlijk weer.
Overdag 27 graden. En `s avonds koelt het af naar 15 graden ofzo.

Samen met een meisje van school deel ik een hotel kamer. Best luxe allemaal, groot balkon, lekker breed bed en slecht 2 minuten van mijn werkplek verwijderd. Dus wordt moeilijk om te laat te komen ;)

Gisteren moest ik gelijk aan de bak.
Heb diensten van 9 tot 17:00. De tijd vliegt voorbij het is best druk namelijk.

Na het werk even opkleden, relaxen en dan uiteten dus ik heb nog niet echt tijd gehad om mijn koffers uit te pakken.
Maar dat komt wel goed…

Playa Blanca is een erg gezellig stadje met een mooie boulevard. Leuke winkels en lekkere restaurantjes.
Ik zal later nog wel wat foto´s plaatsen.

Ik ga weer aan het werk…
Lieve groetjes vanuit Españaaaa!!!

  • 16 November 2009 - 15:33

    Carlijn:

    Nog geen blaren mogen verwelkomen van je nieuwe schoenen?
    Have fun, enjoy!!

    X

  • 16 November 2009 - 15:41

    Karine:

    27 graden...wauw!! haha
    Veel plezier lief. Xxx

  • 16 November 2009 - 15:44

    Jasmine:

    fijn al iets van je te horen schat! snel fotoooooooooooosss! kus

  • 16 November 2009 - 16:25

    Arve:

    Super om nu al iets te horen joh!!!
    Snel foto's erop jumpen en tot snellllll lief!!

    (K)

  • 16 November 2009 - 18:12

    Niek:

    Dries, je gaat me toch niet vertellen dat je nu al meteen aan de arbeit bent.. Wat ben je ook een ei he! Je had er eerst een weekje vakantie voor moeten plakken man! Ach ja.. de centen he, vergeet zo maar ff dat we student zijn! Ben blij dat je het nu al naar je zin hebt, en dat je 2 minuten van je werk af ligt (letterlijk en figuurlijk)hihi! Dat te laat komen gaat je gegarandeerd lukken, trust me, ik ken je! Maar blijf vasthouden : Waar Dries is, is geen crisis!

    Heel veel liefs vanuit het uberregenachtige Den Bosch!

    Kussssen!

  • 16 November 2009 - 22:37

    Nicky :

    Fam... Ik ben JALOERS.. Heb echt super veel zin om daar heen te gaan.. Dus quizás zie je me nog verschijnen..

    Muchos besos amiga!!

  • 17 November 2009 - 11:10

    Floris Kadoris:

    Hee fammie, leuk leuk leuk allemaal!! Mis je!

    Dikke kus

  • 17 November 2009 - 16:16

    Snella En Befco:

    Hey Famke!

    Wij gaan jou erg missen meske.

    veel plezier daar!

    groetjes,

    Snella en Befco

  • 17 November 2009 - 22:14

    Pien:

    Ha Fammie,

    Gaaf dat je erg enthousiast bent..geniet er maar lekker van!

    xxx Pien ( en van Freek en Jis ook natuurlijk)

  • 20 November 2009 - 18:10

    Elleke:

    Klinkt super daar! :)

    X

  • 20 November 2009 - 19:01

    Judsel!:

    Fam!

    Hoe gaat het daar in Lanza?! Ik ben inmiddels alweer 2 dagen terug in Nederland en wil echt heel graag weer terug naaar jullie! MIs het zo!
    Hoe gaat het met werken? Heb je het allemaal al onder de knie?
    Marta nog steeds zo aardig? Hoe is het met de kamer? Al verhuist?

    Zoveel vragen in 1 bericht!;)

    Spreek je snel!

    Kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa Blanca

Famke

Actief sinds 19 Okt. 2009
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 15914

Voorgaande reizen:

14 November 2009 - 02 Mei 2010

Fammy @ Playa Blanca - Lanzarote

Landen bezocht: