Time flies when you´re having fun - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Famke Driessen - WaarBenJij.nu Time flies when you´re having fun - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Famke Driessen - WaarBenJij.nu

Time flies when you´re having fun

Door: Famke

Blijf op de hoogte en volg Famke

15 December 2009 | Spanje, Playa Blanca

Hallo lieve allemaal!!

Hier weer een berichtje van mij uit het fantastische Lanzarote!!

De eerste maand is echt voorbij gevlogen. Het lijkt wel als de dag van gisteren dat we zijn aangekomen
En toch heb ik ook weer het gevoel dat we hier al lang zijn... Ik heb echt geen benul van tijd...

Ik leef hier echt alsof het vakantie is. Ook als ik aan het werk ben, komt gewoon omdat ik continue te maken heb met vakantiegangers. Het werk wat we doen wordt ook erg gewaardeerd. Vooral door de engelse gasten, zij geven je echt zooo´n enorm goed zelfvertrouwen. De hele dag hoor je: “Thank you my dear!” “You´re so lovely!!” (en dat alleen maar omdat ik ze heb uitgelegd waar het restaurant is, haha)

Gister en vannochtend heeft het geregend. En dan breekt de hel los in het hotel. Want op een of andere manier is het gebouw niet helemaal regen-bestendig, waardoor het dus overal gaat lekken. Alle recepcionisten rennen dan in het rond opzoek naar handoeken en lakens die ze vervolgends onder een lek kunnen leggen. En dan als het binnen een uurtje weer opgeklaard is worden de handdoeken weggehaald alsof het allemaal de normaalste zaak is van de wereld.

Nou aanstaande vrijdag is het hier groot feest. Dan hebben we met al het personeel van het hotel een feest ivm kerst. Eerst een welkomst borrel dan een luxe diner met een aansluitend gala.

Morgen is er ook een pre-christmas party in onze favoriete discotheek. En dan gaan we de 28ste nog met heel de receptie uit eten. Aan fiesta´s dus niks te kort!!!
Ik ga zo even lekker eten in onze heerlijke personeelskantine. Ben bang dat er voor de verandering weer friet, paella, kip en vis op het menu staat...

Wordt soms wel een beetje eentonig. Daarom gaan we ook iets te vaak uit eten..Heel erg leuk allemaal maar m´n bankrekening kan het af en toe niet echt bijhouden. Kan niet wachten tot de ib-groep zijn financiele bijdrage weer voldaan heeft deze maand.

Het werken is nog steeds erg leuk. We hebben echt zo´n gezellige collega´s.... Iedereen staat altijd te lachen en gek te doen. Veel informeler dan in Nederland heb ik het idee.

Laat maar even weten hoe het met jullie is , okee??

Dikke kussssies!!

  • 15 December 2009 - 15:42

    Lauri:

    he fammie, ben blij dat het daar zo leuk is meid!!
    GENIET
    X

  • 16 December 2009 - 00:39

    Floor:

    Leuk, leuk, leuk!! Geniet ervan en hoop je snel weer te zien of te spreken! xx

  • 16 December 2009 - 08:48

    Niki:

    Yo Yo Yo spaansgevaarte!

    Ik zie dat jij het wel trekt zonder je matties! Mooi verhaal dries!

    We doen snel weer skypaahh!

    x

  • 16 December 2009 - 20:56

    Christel:

    leuk dat het zo tof is daar. leuk verhaal van die regen en de lekkage in het hotel. wist je dat ik in 1994 en ongeveer 1996 naar La Gomera geweest ben? heb net gekeken op Google Earth maar is ernstig veranderd daar. allemaal nieuwe appartementencomplexen bijgebouwd... veel plezier nog daar, fijne feestdagen, kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa Blanca

Famke

Actief sinds 19 Okt. 2009
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 15911

Voorgaande reizen:

14 November 2009 - 02 Mei 2010

Fammy @ Playa Blanca - Lanzarote

Landen bezocht: