Ticket to the tropic! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Famke Driessen - WaarBenJij.nu Ticket to the tropic! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Famke Driessen - WaarBenJij.nu

Ticket to the tropic!

Door: Fammy*

Blijf op de hoogte en volg Famke

19 Oktober 2009 | Nederland, Tilburg

Hallo!!

14 November 2009 vlieg ik richting het zuiden. Vanaf dan ga ik 6 maanden stage-lopen in een hotel op Lanzarote.

Voor de gene die het leuk vinden om een beetje bij te houden wat ik daar aan het uitspoken ben zal ik zo nu en dan een berichtje plaatsen op deze website.

Laat me ook weten hoe het jullie vergaat. Wellicht uit het oog maar niet uit het hart!

Saludos, Famke

  • 19 Oktober 2009 - 18:25

    Niki:

    Yo Chick,

    Het is bijna zover! Dan ben je op gepleurd naar Lanzarote,... Mmm.. ga je missen ! (L)

    x

  • 20 Oktober 2009 - 07:10

    Floor En Bibi:

    Hee mafke, hoe is ie met jou? Weer veilig thuis in Tilburg, voor zolang het duurt!:) Je gaat al bijna zeg, heb je er zin in?? Ik mis jou wel en ga je straks nog meer missen, wel lang zo he! Vooral nu bibi over 5 dagen weggaat. Maarja dan ga ik weer bijna naar nicole he, dus daar heb ik ook veel zin in! Wij zijn net terug van een 3-daagse zeiltrip in de whitsundays, supermooi! Dikke kus van mij en bibi

  • 20 Oktober 2009 - 07:12

    Floor:

    Hee er staat potverdorie geen foto van mij op je site, schande!!

  • 20 Oktober 2009 - 10:12

    Arve:

    Ik ga je spannende avonturen met veel plezier bij houden! Want gij maakt genoeg mee ouwe gek!

    Ga je missen !!!

    XXXX

  • 25 Oktober 2009 - 21:14

    Elleke:

    Haay Fam!
    Super veel plezier op Lanzarote, maar ik spreek jou zeker nog via msn denk!:D En ga uiteraard je site lezen!

    Enjoy!
    Xxx Elleke

  • 26 Oktober 2009 - 12:21

    Lieke:

    Hee famkieee,

    Wens je een toffe stage-maanden daar in het zonnige Lanzarote..! Mooie plek hoor, ben er in mei nog geweest.
    Succes en maak er veel plezier daar.
    Have fun en Saludos,

    Lieke

  • 29 Oktober 2009 - 18:05

    Judie:

    Lanzarote is tha bomb!

    het is hier nog steeds mooi wer :d Ik zie jou over een kleine 2 weken!

    X

  • 03 November 2009 - 19:25

    Jasmine:

    ik ga je volgennnnnnnnnn! en ik wil heeel veeel foto´s en verhalen! kuskuskussssss

  • 04 November 2009 - 10:52

    Arve:

    Fammie!!!!

    Alles gaat helemaal goed komen fam!!!!
    Ga je missen ouwe gek!!!

    xxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Famke

Actief sinds 19 Okt. 2009
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 15913

Voorgaande reizen:

14 November 2009 - 02 Mei 2010

Fammy @ Playa Blanca - Lanzarote

Landen bezocht: