22 november - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Famke Driessen - WaarBenJij.nu 22 november - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Famke Driessen - WaarBenJij.nu

22 november

Door: Famke

Blijf op de hoogte en volg Famke

22 November 2009 | Spanje, Playa Blanca

Buenos tardes señores y señoras!!

Hoe is het daar in Nederland?

Ik heb het idee dat het juli of augustus is, gezien het weer hier. Het is echt zo warm, niet echt lekker om te werken. Maar wel heeerlijk als ik vrij ben. In Nederland is het gelukkig ook niet te koud. Ik hoorde dat het de warmste dagen sinds jáááren waren....

Heb gister heel de dag op het strand vertoeft. Weer een paar nieuwe mensen leren kennen. Dus dat is allemaal wel gezellig. We zijn met heel veel Nederlandse studenten en een aantal Fransen, Engelsen en Belgen.

Bij de receptie werken alleen maar Spanjaarden. Dus ik kan goed mijn spaans ophalen.

In het hotel verblijven bijna alleen maar engelsen. En enkele Nederlanders en Duiters. Over het algemeen zijn de gasten erg enthausiast en heel erg lief en aaridig, maar soms zitten er ook wel van die ouwe zeiksnorren tussen die elke dag wel iets hebben om over te klagen.

Gisteren heb ik samen met mijn roommate onze kamer wat op gevrolijkt. Overal hangen nu foto´s enzo dus het ziet er nu echt gezellig uit.

Het werken gaat me allemaal wel goed af. Heb best veel dingetjes te doen. Dus de tijd vliegt echt voorbij. Voor ik het weet ben ik alweer vrij en kan ik leuke dingen gaan doen.

De boodschappen zijn hier erg duur. Vooral fruit e.d. daarintegen is een pakje lucky strike slecht 1,30 en betaal je voor een fles bacardi een tientje. Dus wordt veel drinken en roken en weinig fruit eten natuurlijk (HAHA, GRAPJE!!)

De eerste week is me echt enorm goed bevallen. Wel een beetje wennen hoor, zoveel nieuwe mensen en zoveel nieuwe dingen.. maar ik vind het echt heel leuk. Helemaal mijn ding hier!! Was vannochtend zelfs een half uur te vroeg op mijn werk. Kun je na gaan!!

Nou laat snel weten hoe het daar is…… moet wel een beetje up to date blijven hè.

Adios mis amigos.

Hasta luego y un beso fuerte!



Ik heb trouwens een spaanse telefoon gehaald. dus als je een keer wil bellen kan het op 0034672606515 smsen kan gewoon op mijn nederlandse nummer.

  • 22 November 2009 - 18:10

    Bibi:

    he fam,

    leuk om te lezen dat je het goed naar je zin hebt. De eerste week is het meestal nog een beetje wennen allemaal. Hier gaat alles zijn gangetje, niets bijzonders te zeggen.

    Geniet ervan!

    x bibi

  • 23 November 2009 - 04:45

    Floor:

    Hee Fam, klinkt allemaal leuk daar, foto's zien er ook gezellig uit!
    Ik ben weer in mn oude vertrouwde internetcafe in Darwin! Ben bezig een tourtje te boeken via kakadu en uluru naar Sydney, maar kost me 875euro op zn goedkoopst, dus weet het allemaal ff niet meer!
    Bali was echt fantastisch!! Veel plezier daar, geniet ervan xxxxx

  • 23 November 2009 - 11:51

    Niek:

    Dries, weh bende ook een apparaat he! Nou.. als de sig & drank daar zo goedkoop is dan is dat al reden nummer 2 om naar je toe te komen! Hihi..

    Hier is het echt kenkerweer! Regent heel de dag en de mannen worden er niet beter op, met Yann de mann ook al troubles dus gaat lekka!

    Wann doen we ff skype?

    xx

  • 23 November 2009 - 18:45

    Nicky:

    Hee Famke..

    Ik zie dat je de wax bar al ondervonden hebt!! Gezellig he..!;) Oh heerlijk dat weer daar.. Hier was het vandaag echt pokkeweer.. Dus geniet er maar extra van!!

    XXXXX

  • 23 November 2009 - 21:01

    Christel:

    oh fam, nogmaals: het regent en stormt hier behoorlijk, fijn hè? :)
    veel plezier, je tantetje

  • 24 November 2009 - 11:36

    Jasmine:

    Schat, leuk weer z;n verhaaltje:D:D gelukkig alles goed met je! en natuurlijk lekker weer! lekker bakken en braajen dus! hihi! geniet ervan! dikke kussen (L)

  • 24 November 2009 - 14:33

    Pien:

    Ha fammy,

    Wat super dat je het zo goed naar je zin hebt. Hiet niet veel nieuwtjes. Druk met voorbereiden sinterklaas en verjaardag Jis en veel werken. Nu is het hier echt slecht weer! Afgelopen weekend uitgewaaid met vriendinnen aan zee en genoten van optrede Jan Smit.tot mails!! xxxx

  • 25 November 2009 - 10:43

    Arve:

    Skatje!!

    Wat een leuk verhaal weer, jij vind je draai daar wel !!!
    Helemaal toppie!
    Die drank en sigaretten gaan jou kapot maken daaar!!!!!
    Verder al een beetje leuke mannen gespot??

    Hier is alles goed, veel regen.. geen zon net als bij jou, gewoon alles hetzelfde!!!!
    Je mist niets dus, geniet er maar lekker van schat!!!

    Ik sla je nr even op, kan ik je een xtje bellen of skypen natuurlijk!!!

    Daaaag lieffffje!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa Blanca

Famke

Actief sinds 19 Okt. 2009
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 15906

Voorgaande reizen:

14 November 2009 - 02 Mei 2010

Fammy @ Playa Blanca - Lanzarote

Landen bezocht: